Kitap Tutkunu Adam كتاب طوتقونی

Kitap Tutkunu Adam كتاب طوتقونی
@KitapTutkunuAdam
Ölüm Ansızın Gelir... Yalnızlık kaliteli insanların markasıdır. Dindar bir kişi olarak yaptığım bu hareket gerçekten dinimin özüne uyuyor mu? #43083079
Yalnızlık kaliteli insanların markasıdır.
Erzurum
Erzurum
1328 okur puanı
Ocak 2017 tarihinde katıldı
Reklam
Doğrul beşiğinden, gülümse biraz Gör ki, nasıl tutuşurmuş bir ozan Şu uçsuz bucaksız yolun sonunda Kim bilir talihin hangi cilvesi Aşikâr olunca yağmuru bekler Bir sarayın bahçesinde çiçekler Kuruyacak; isyanımdandır 𝙨ı𝙯ı𝙢 𝙎𝙚𝙣 𝙗𝙖𝙝𝙖𝙧ı𝙣 𝙮𝙖̂𝙧 𝙜𝙪̈𝙣𝙪̈𝙣𝙙𝙚 𝙖𝙘̧𝙖𝙣 𝙜𝙪𝙡 𝘽𝙚𝙣 𝙗𝙖𝙝𝙖𝙧ı𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙜𝙪̈𝙣𝙪̈𝙣𝙙𝙚 ı𝙨𝙨ı𝙯ı𝙢 ​Biliyorum, bütün zindanlar benim Özgürlük senindir aşk ülkesinde Ardımda korkunun son bekçileri Hayatıma çökmüş sisli tepeler Aldırma, ellerim boş kalsın yine Ay ışığı düşsün kirpiklerine Kahra kırgın, yalnızlığa 𝙠𝙪̈𝙨𝙠𝙪̈𝙣𝙪̈𝙢 𝙎𝙚𝙣 𝙗𝙖𝙝𝙖𝙧ı𝙣 𝙮𝙖̂𝙧 𝙜𝙪̈𝙣𝙪̈𝙣𝙙𝙚 𝙖𝙘̧𝙖𝙣 𝙜𝙪̈𝙡 𝘽𝙚𝙣 𝙗𝙖𝙝𝙖𝙧ı𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙜𝙪̈𝙣𝙪̈𝙣𝙙𝙚 𝙨𝙪𝙨𝙠𝙪𝙣𝙪𝙢
Sayfa 132