Ölüm Ansızın Gelir...
Yalnızlık kaliteli insanların markasıdır.
Dindar bir kişi olarak yaptığım bu hareket gerçekten dinimin özüne uyuyor mu?
#43083079
“Ben özgürüm” diye dağda bayırda sırt çantası ile yürümek; hedonist, narsisist bir varoluş tarzını insana “özgürlük” diye yutturmak, sadece boşuna zaman kaybıdır.
Gerçek hürriyet ancak vermekle başlar.
Mutlaka okunması gereken bir eser.
Tarihin tozlu raflarında kalan hatıratları okumak insanın tarihe olan bakışını değiştiriyor. Kendisini Fethi Gemuhluoğlu vesilesiyle tanıdım. Muhakkak tarihteki yolculuğu, şahitliği okunmalı...