rafkitap

rafkitap
@Kitap_Eylem
Kitap okumak, bir insanın kendine verebileceği en güzel hediyedir.
"Amacı olmayan ruh kaybeder; çünkü her yerde olmak hiçbir yerde olmamaktır."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ayrıca erdemli bir yanı vardı, sürekli şarap- soda karışımları içip üst üste aynı plakları dinlemektense çıkıp kültürel bir aktivite yapmaktan hoşlanıyordu.
"Tiyatro sever misin? Birlikte tiyatroya gittiğim arkadaşlarım var. Romantik bir randevu falan olması gerekmez."
"Onu olduğu gibi seviyorsun, sana kendini nasıl hissettirdiği önemli değil."