rafkitap

rafkitap
@Kitap_Eylem
Kitap okumak, bir insanın kendine verebileceği en güzel hediyedir.
Keşke ben de on altı yaşındayken azıcık böyle akıllı ve serinkanlı olabilseydim.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Kendime verdiğim değer çocuklarımızın ne kadar olağanüstü olduğuna bağlı değil."
Ailenin bir demokrasi mi yoksa yüce gônüllü bir diktatörlük mü olduğunu tartışıyoruz.
Tam gün çalışırken aynı zamanda eşine rastlanmamış derecede kendine güvenen, mutlu, zeki çocuklar yetiştirmek mümkün mü?
Dilencilere yiyecek teklif etmek mi, hiçbir şey vermemek mi daha iyidir?