rafkitap

rafkitap
@Kitap_Eylem
Kitap okumak, bir insanın kendine verebileceği en güzel hediyedir.
Manastırdakiler arasında zayıf akıllılar vardır, hatta bunlar çoğunluğu oluşturur.
Reklam
Kimse benim hangi işi iyi yapabileceğimi benden daha iyi bilemez.
Bir şey dünyada ne kadar azsa ona o oranda değer vermek gerekir.
Evvela özgürlüğümü elimden almaya cesaret edemezler.
Okuma keyfi📖👍
Reklam