Dilek

Dilek
@Kitap_arkadasim
Şöyle der deli: “İnsanlarla görüşmek bozar insanın karakterini, özellikle de yoksa bir karakteri.”
Sayfa 66·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
Evet, dostum, vicdan azabısın sen komşuların için; değersizdir onlar senin yanında. Bu yüzden nefret ederler senden ve pek heveslenirler kanını emmeye.
Sayfa 59·Kitabı okudu
Edebiyat
Devlet tüm soğukkanlı canavarların en soğukkanlısıdır.
Edebiyat
Düşünceleriniz yenilse bile, dürüstlüğünüz zafer çığlıkları atmalı!
Sayfa 52·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam