Hayrünisa Güney

Hayrünisa Güney
@Kitap_ayracim
Kitaplarda bir şeyler olmalı... Hayal edemeyeceğimiz bir şeyler, orada bir şeyler olmalı.
Puan vermedi
Kesinlikle en sevdiğim ve kitaplığımdan bulunmasından en hoşnut olduğum kitaplarımdan birisi. Evlatlık verilen bir kızın hikayesini anlatırken aynı zamanda 2. Dünya Savaşı Almanyasına ve Hitler Dönemine güzel bir bakış açısı barındırıyor. Bu kitap tarihe hiçbir ilgim olmamasına karşın özellikle bu konularda derin bir araştırmaya ve ardından Kavgam kitabına sürükledi beni. Başarılı bir yazar olarak bulduğum ve en sevdiğim yazarlar arasında yer alan Markus Zusak’ ın gayet rahat anlatımı ve hoş betimlemeleriyle kitap daha da akıcı bir hal alıyor. Güzel bir hikaye ve anlatım , biraz dram arıyorsanız kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.
Kitap HırsızıMarkus Zusak · Martı Yayınları · 202114,5bin okunma