Karun küreğin sapını sıkarak bir kürek toprağı
Bige'nin mezarına attı.
Diğerleri ona yardım etmek için kürekleri alınca,
" Hayır, " dedi çatallanmış bir sesiyle.
" Karımı ben gömerim. "
Gözlerim dolduğu için başımı eğdim.
Sesi iki gündür ağlamış gibi çıkmıştı.
Bunu ona yaşattığım için kendimden nefret etmeye başlamıştım..
Bu kadarını gerçekten hak etmiş miydi?
Gurur?
Öldü mü karım?
Saka'm öldü mü?
Ona annesini vermeye çalışırken kendimi onsuz mu bırakmıştım?
Ben Saka kuşunun son gözyaşını döktüren bir adamdım.
Beni hep güzel bulacak mısın?
Her zaman.
Yaşlandığımda bile mi?
Seninle birlikte yaşlanma fikri bile fazla güzel.
Ve evet, yaşlandığımızda bile gördüğüm en güzel kadın sen olacaksın.
Yüzündeki kırışıklıkları, saçlarındaki akları bile çok seveceğim.