Karım doğal bir felaket, yakıp yıkmak için doğmuş gibi.
- ve sen bundan rahatsız değilsin?
Yakarsa beni yakar, yıkarsa birlikte yıkılırız, kim ne karışır?
Farkında değilsin ama adımı bir tek ben ölüme yaklaştığımda söylüyorsun.
Adımı ölüme bulama Sanrı, senden her adımı duyduğumda ölüm yoklamasın beni.
Hala öpücüğünü eşitlemedin... Bige.
Bige mi?
Saka daha güzeldi.
Sanrı'nın Saka'sı çok daha güzeldi.
Birlikte ölelim mi, Efil?
" Bende ölümün ne olduğunu bilmiyorum ama seninle öğrenirim.
Birlikte ölelim mi, Efil? "
Uğur?
Sen Uğur musun?
" Kadem benim çocukluk arkadaşım Uğur muydu?