Kitapların sesi

"Paylaşmak en güzel şeydir,"
Sayfa 26 - Can Çağdaş Yayınları·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Düşünmek ciddi bir işmiş.
Sayfa 25 - Can Çağdaş Yayınları·Kitabı okudu
"Nişanlın neden kafeste?"diye sordum.Halkını sevdiği içinmiş. "Sen niye buradasın?"diye sordum Nevin'e. O da halkını sevdiği için buradaymış.Ben büyüyünce halkımı hiç sevmeyeceğim.Halkını sevenler hep kafese giriyor.
Sayfa 23 - Can Çağdaş Yayınları·Kitabı okudu
Gittiğinden bu yana hep seni görüyorum düşümde.
Sayfa 15 - Can Çağdaş Yayınları·Kitabı okudu
"Seni bırakıp gitmem.Gidersem seni de götürmeye çalışırım."
Sayfa 15 - Can Çağdaş Yayınları·Kitabı okudu