Ecrimm

Ecrimm
@Kitap_sevre
“Ámate a ti mismo primero, deja lo demás para después.” x.com/zxmxmkdfc?s=21 zaqa.net/Kulanik
“ o kırdın kalbin içinde sende vardın aptal…”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“ en kötüsü’de etrafa renk saçarken Kendi içinde Siyah olmak.”
“Benimde ağır gelicek sözlerim var da, Söyleyecek acımasız kalbim yok.”