Ecrimm

Ecrimm
@Kitap_sevre
“Ámate a ti mismo primero, deja lo demás para después.” x.com/zxmxmkdfc?s=21 zaqa.net/Kulanik
“Ağlamak için gözden yaş mı akmalı dudaklar gülerken insan ağlayamazmı sevmek için güzele mi bakmalı çirkin bir tende güzel bir ruh kalbi bağlayamazmı hasret ;özlenenden uzak mı kalmalı özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı hırsızlık;para,mal mı çalmak tır Saadet çalmak, hırsızlık olmaz mı solması için gülü dalından mı koparmalı pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı öldürmek için silah hançer mi olmalı saçlar bağ gözler silah,gülüş,kurşun olamaz mı” “Victor hugo “
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Yarınlar hep güzel olacak denir. Oysa bugünler dünün yarınları Değil midir?” Victor hugo