Damarlarından kanı akıyor, yakında damarları boşalacak. Böylesi ölümler rahat olurmuş, insan mutlu bir düş içinde kendinden geçer, mest, bir cennetin içine düşermiş.
Yüreği sevinç kaynağı olan kişiler her zaman ne kadar kötü durumlarda kalırlarsa kalsınlar hiçbir şey olmamış gibi sıcacık konuşurlar hem de bir sevgi seline kapılıp ağız dolusu gülerler.
Suçsuz insanı öldürmek ölümlerin en zalimi, insanoğlunu en aşağılayanı, en iğrenci, en rezilidir.Dünyanın bütün savaşlarında öldürülenler suçsuz insanlar değil mi?