Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hem insan bu dünyaya yalnız güzel yaşamak ve rahatlık ve safa ile ömür geçirmek için değil, daimi bir hayatın saadetine çalışmak için gelmiştir. Eğer hastalık olmazsa, sıhhat ve afiyet insana gaflet verir, dünyayı hoş gösterir, ahireti unutturup kabri ve ölümü hatıra getirmek istemez. Ömür sermayesini boş yere sarf ettirir.
Hani bazen kendimizi sıkıntılar içinde kalmış gibi hissediyoruz bu hal deve kuşu gibi kafamızı kuma sapladığımız için oluyor. Bir anın içine kendimizi hapsediyoruz ve geri kalan hiçbir güzelliği görmüyoruz. İnsan, içinde bulunduğu adada kendine verilen kıymetin farkına varsa tek bir olaya takılıp mutsuz olabilir mi hiç?
Eminim ki hepimizin hayatında şükredecek çok şey vardır.