Bizi en çok üzen kişisel felaketler içimizden atamayacak kadar güçsüz olduklarımız kabul etmek istemesek de bizim de içimde rol almış olduklarımızdır. Bu yüzden acı çekmeye devam ederiz kökenine inmeyi reddettiğimiz için. Bunu içimizden bağlı olduğu yerden koparıp atamayız Çünkü bağlı olduğu noktayı eğilip bakmayı reddederiz