Herkesin aklına okumak deyince illa kitap geliyor... Lütfen okumak kelimesini dar sokaklara sıkıştırıp nefessiz bırakmayalım zira insanı oku, kainatı oku diyen ufkumuzu genişleten yeryüzünde binlerce okumamız için yaşayan canlıyı yaratan Rabbimin seslenişiyle öz kalbimizle okuyalım...