Bilmek ya da bilmemek işte bütün mesele bu diyorum ben de...
Bunca malumatın içinde bize gerekli faydalı ilmi ayıklamak pirincin taşını ayıklamaktan daha zor...
Çoğu insan şunu da bileyim, bunu bileyim amann şundan da geri kalmayayım derken malumat denizinde boğuluyor... Nerede hakikat bilgisini özümseyip yaşamak fikri
Yoksa bazı insanlar malumat yüklü merkepler mi?..
Bilmiyorum demek ayıp değil, ilgilenmiyorum demek ayıp değil,
Her şeyi bilmek zorunda değilsiniz
Ey çağın hızlı koşan atları!
Ne kadar koşarsanız koşun
Yol bitmez...
Sonra bir bakarsınız
Herşeye yetiseyim derken
Kendine geç kalmışsınız...
En çokta sizi yaratan Rabbinize!