Bazen kalemi eline alır saatlerce yazardı zamanı nasıl geçerdi anlamazdı, çeşitli diyarlara yolculuk ettiğinde satırları tebessümle bazen de gözyaşıyla noktalardı, bitirdiğinde ardından günler geçerdi. Satırları tekrar okuduğunda hayret içindeydi "Bunları ben mi yazdım" diye hayret ederdi... Bu çok garip bir duyguydu