Ne zaman fon müziği dinlesem hayat kitap gibi açıklıyordu önümde okuyordum gönülden ne görsem ne koklasam okuyordum en çokta göğün maviliğini dalgaların sesini
Bilmediğim diyarlara Alaaddinin uçan halısıyla değil de sevdiğim kelimelerle uçuyordum. Yaşamayı, duymayı... Sevdiğim kelimelerle ruhum iyileşiyordu... En zoru da hüzünlü yüzleri okumak, en korktuğumsa yazmak istediğim kitabın yarım kalacağı hissi nefesimi kesiyor...