— Şu halde dinle: senden başka bana yardım edecek kimseyi tanımadığım için geldim . Çünkü sen ötekilerin hepsinden iyisin… Yani daha akıllısın… Muhakeme edebilirsin. Ama şimdi, hiçbir şeye ihtiyacım olmadığını görüyorum . İşitiyor musun, hiç, ama hiçbir şeye… Hiç kimsenin yardımına, ilgisine ihtiyacım yok… Ben…. yapayalnızım … Bu kadarı da yeter… Artık beni rahat bırakın!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ve ben gerçekten de bir yerlerde büyük gerçeklerin var olduğuna inanıyorum. Hayır, tam olarak gerçekler değil... saf anlam ve duygu tabaklarının, biz insanların başa çıkmaya çalıştığı aşk, ölüm, güzellik, Tanrı gibi anıtsal şeylerin var olduğuna inanıyorum.