Öncelikle okumaya geç kalmış bir okur olarak elimden bırakmadan bitirdiğim nadir kitaplardan biri olduğunu söyleyebilirim.
Okurken okuduğunuzu değilde sanki karşılıklı sohbet ediyormuşsunuzda kendinizi karşınızdakini dinlemeye kaptırmış gibi hissediyorsunuz , bunu da bitirdiğinizde anlıyorsunuz. Kitabın içeriğinden bahsetmek gerekirse de klasik kişisel gelişim kitaplarından öte bir anlatım şekli var. Samimi , siz fark etmeden sizi içine çeken bir yalınlığa sahip . Yazar gündelik bir çok konuyu kendi yaşantısından örneklerle zenginleştirilmiş. Bitirdiğinizde kitaptan geriye yüzünüzde kocaman bir gülümseme kalıyor.
Hoşuma giden bir kaç alıntı :
" İnsanlar ağızlarıyla söylediklerini kulaklarıyla duysalardı çok daha az konuşurlardı. "
"Her engel , hayat koşullarımızı iyleştirecek bir fırsattır."
"Hayatta bulunduğumuz konumu , yaptıklarımızdan daha çok , yapmamız gerektiği halde yapmadıklarımızla belirleriz ."