Tanrı olmak diye bir şey varsa buydu işte:Bir insanı dünyaya getirmek, birine can vermek ,yaşamın sürekliliğine katkıda bulunmak. Çünkü her çocuk bir umuttu. Ve yaşam ne kadar acımasız,insanlar ne kadar kötü olursa olsunlar; Onları kendilerinden başka kurtaracak kimse yoktu.
Sen gerçek aşk nedir tanımadın ki,beni yargilayabilesin.Sen elini hiç ateşe sokmadın ki , aşk yangının insan yüreğini nasıl sönmez bir çerağa çevirdiğini görebilesin.