Aragorn

Tanrı olmak diye bir şey varsa buydu işte:Bir insanı dünyaya getirmek, birine can vermek ,yaşamın sürekliliğine katkıda bulunmak. Çünkü her çocuk bir umuttu. Ve yaşam ne kadar acımasız,insanlar ne kadar kötü olursa olsunlar; Onları kendilerinden başka kurtaracak kimse yoktu.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sen gerçek aşk nedir tanımadın ki,beni yargilayabilesin.Sen elini hiç ateşe sokmadın ki , aşk yangının insan yüreğini nasıl sönmez bir çerağa çevirdiğini görebilesin.
İyi olmak için efendiye ihtiyacımız yok.İyilikte kötülük de içimizde, bizimle beraber dogdu bizimle beraber ölecek .
İnsanları anlamak için, yarattığı dinleri anlamak lazım.