Mehmet

Mehmet
@Kitapgibiadam
Cemal Süreya'nın "Ne kalem yazabildi halimizi, Ne de cümleler anladı bizi. Ünlem şaşkın, virgül eğri.. Bir noktaya gizledik dertlerimizi.." dediği haldeyiz..
Reklam
''İşin en aşağılık tarafı şu ki yavrum, galiba yalnızlığa alışıyorum.'' Nazım Hikmet
Bir an için yüreğimin donduğunu hissettim;
En büyük meziyetlerimden biri ileriyi düşünebilmekti.
"Kimsenin ilacı olmayın çünkü insanlar iyileşince ilaç kullanmayı bırakır."
Reklam