Tek istedikleri , tam anlamıyla kişiliksiz olmak . Kişiliksiz olmaktan bir haz duyuyorlar! Yeter ki kendileri olmasınlar , yeter ki kendi kendilerine benzemesinler… Bunun adına da en ileri gelmişlik diyorlar. Saçmaladıkları şeyler, kendi düşünceleri olsa bari.