1havari

1havari
@Kitaphavarisi
Șu göğüs kafesimi genișleten umudum var oldukça, güzel günlere olan inancım hiç bitmeyecek. "Can Yücel"
"Ölecek olan bedendir nihayetinde,ruh sadece mekân değiştirir."
Sayfa 79·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bilmemek, bilmekten iyi miydi?Dostoyevski"Her şeyi anlıyorum ve bu beni öldürüyor."derken neyi,neden,ne kadar anlamıştı?
Sayfa 34·Kitabı okudu
Hiçbir şey yapmadan oturan insanların aslında devasa yükler taşıdığından şüphelenirdim.Zor olan zihninde dönen binlerce fikre rağmen hiçliği koruyabilmekti çünkü. Herkes bağırırken onların seslerini dahi bastıracak kadar susmak gibi.
Sayfa 24·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
39
Dünyada huzur veren her nesnenin mutlaka bir bedeli var..
Sessizliğin de bir rengi var; rüyaların dahi yadirgayamayacağı kadar güzel hem de.
Sayfa 39·Kitabı okudu