Kitapilyy0

Kitapilyy0
@Kitapilyy
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım…
Reklam
Dayanılmayacak gibi olan hayat değilmiş meğer.
Başımı dizlerine koysam,elini hissetsem saçlarımın üstünde… Ne iyi olurdu ölünceye kadar kalkabilirdim öyle.
Reklam