Kitapilyy0

Kitapilyy0
@Kitapilyy
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım…
“Sen bir bıçaksın, ben de durmadan içimi deşiyorum o bıçakla” dersem, gerçek sevgiyi anlatmış olurum belki. “Sizin sevmeye gücünüz yetmez” demiştin bana Milena; “insan” la “hayvan” ın arasındaki farkı ortaya koymaya yetmez mi bu?
Reklam

Kitapilyy0

, bir kitap okudu
10/10
·128 syf.·
4 günde okudu
·
2024 27. kitabı
Osamu Dazai
6.5/10 · 60,3bin okunma
Ben hala ölmeyi bile becerememiş utanmaz,aptal bir hayaletten, ‘yaşayan bir cesetten’ başka bir şey değildim.
Acı çekenler başkalarının acı çektiğini hissederler.
Artık ne mutlu ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor.
Reklam