Kitapilyy0

Kitapilyy0
@Kitapilyy
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım…
Reklam
Ne yaparsam yapayım bir insana derdimi doğrudan anlatamıyordum.
Hem güzel hem de dehşetli bu fani dünya Adem’in sırtına sonsuz dert yükler.
İnsan toplumuna karşı gardımı giderek düşürmeye başlamıştım. İnsanlar alemi denen yerin korkunç olduğuna dair dehşetiö artık batılı inanç gibi gelmeye başlamıştı.
(Bu bendim. Toplumun affedip affetmemesi önemli değildi. Ben gömüp gömmeleri önemli değildi.)
Sayfa 79·Kitabı okudu
Reklam