Kitapilyy0

Kitapilyy0
@Kitapilyy
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım…
Bundan sonra hiç kimse sana benim kadar yakın olmayacak. Beraber Almanca öğreneceğiz, ben İngilizce öğrenmek istiyorum, beraber İngilizce dersi alacağız, ben kitapları tercüme edeceğim, bunları beraber okuyacaz, neşeli ve kederli olacağız, ne olursa olsun bütün bunlar hep beraber, hep ikimizin istikrakiyle olacak ve başka hiç kimse karışmayacak.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Reklam
Düşün, dünyada yalnızlık kadar feci şey var mıdır? Tabii yalnızlıktan kafa yalnızlığını kastediyorum, yoksa dünya bir sürü kuru kalabalıkla dolu…
Sayfa 49·Kitabı okudu
“Gözlerimi kapattığım zaman senin hayalini görüyorum …“ diyorsun. Ah Aliye, ben gözlerim açıkken bile hep seni görüyorum.
Sayfa 35·Kitabı okudu
İki insanın hayatlarını birleştirmesinden en ehemmiyetli nokta, birbirlerini sevmeleri ve hüsnüniyet sahibi olmalarıdır.
Sayfa 33·Kitabı okudu
İnsan alıştığı, güzel bulduğu, kendine yakın bulduğu yerlerden ayrılırken sanki vücudunun bir kısmını orada bırakıyormuş gibi üzülür.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Reklam