Demek istediğim,bu karantina kırk gün de sürebilir,kırk hafta,kırk ay,hatta kırk yıl da,önemli olan,bu kişilerin kapatıldıkları yerden dışarı çıkmamaları.
İyiyim,deyip geçiştiririz ya öyle söylemişti,hatta ölecek durumda olsak bile iyiyim deriz,kabaca buna yiğitliğe bok sürdürmemek denir,olayları böyle mantıksızca tersine çevirmek yalnızca insan türüne özgüdür.