Nur

Nur
@Kitapiyiki
İyi ki kitaplar var!
Hepimizin zayıf anları olur,ağlayabildiğimiz için çok şanslıyız,gözyaşları bizi çoğu kez huzura kavuşturur,ağlayamadığımız zaman ölecek gibi oluruz.
Sayfa 104·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Herkesin bildiği gibi,kötülük,daima en kolay yapılan şeydir.
Sayfa 93·Kitabı okudu
Sakin olun,dedi doktor,bir salgında suçlu aranmaz,herkes kurbandır.
Sayfa 54·Kitabı okudu
Demek istediğim,bu karantina kırk gün de sürebilir,kırk hafta,kırk ay,hatta kırk yıl da,önemli olan,bu kişilerin kapatıldıkları yerden dışarı çıkmamaları.
Sayfa 46·Kitabı okudu
İyiyim,deyip geçiştiririz ya öyle söylemişti,hatta ölecek durumda olsak bile iyiyim deriz,kabaca buna yiğitliğe bok sürdürmemek denir,olayları böyle mantıksızca tersine çevirmek yalnızca insan türüne özgüdür.
Sayfa 40·Kitabı okudu