Zülfü Livaneli ile Serenad eseri ile tanışmıştım.Ve sırada Kardeşimin Hikayesini’ni okudum.Sonu beni oldukça etkiledi.Kitap genel anlamda akıcı ve merak uyandırıyor.Gerçekten okunması gereken bir kitap :)
Çünkü insan hiçbir umut beslemediği zaman durumu kabullenebiliyor ama kapkara bulutlar arasında iğne ucu kadar kendini gösteren bir güneş ışını belirince bütün dünyası o ışığa bağlı oluyor.