Necla

Hayatın, insanlığın çoğunluğu için, içtenlikle yaşanması gereken bir mutluluk değil, baskılar ve cezalarla ve inanılması gereken yalanlarla yapılmış dar bir alanda, sürekli bir rol yapma hali olduğunu, ilk bu sıralarda sezmeye başlamış olmalıyım.
Sayfa 258·Kitabı okudu
Reklam
Bize kötü davranan kişiye, aynı şeyi bir daha yapmasın diye bizim de bir ceza vermemiz ve gururumuzu korumamız gerekir.
Sayfa 256·Kitabı okudu
"Dünyada birlikte olmam, sarılmam gereken tek kişi vardı, hayatımın tek merkezi başka bir yerdeydi ve kaba oyalanmalarla boşu boşuna kendimi kandırmam hem kendime, hem ona saygısızlıktı."
Sayfa 169·Kitabı okudu
İnsanın dörtte üçü acıyla yoğrulmuştu.
Sayfa 31·Kitabı okuyor

Necla

, bir kitabı okumaya başladı
Farhad Kishvery
7.1/10 · 65 okunma