A y Ş ê

A y Ş ê
@Kitapkoloji
İnsanlar kötüydü, Kitaplara sığındım !
Özel Rehabilitasyon Merkezinde Öğretmen
Üniversite mezunu
6 Mayıs 1994
353 okur puanı
Ekim 2022 tarihinde katıldı
Evet bencede Çalışmaktan zarar gelmez. :)
- Nasılsa hepimiz öleceğiz. Elimiz ayağımız tutarken niye çalışmayalım ?
Sayfa 57 - Türkiye iş Bankası kültür yayınları·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yaşam ve .... ölüm ! işte o kadar !
Sayfa 45 - Türkiye iş Bankası kültür yayınları·Kitabı okudu
Cahit Zarifoğlu /
Güzel olan her şey yarım kalır, filmler en güzel yerde sonlanır. Çok mutluyum dediğin yerde, hüzün kendini hatırlatır. Çocukluk kısadır, gençlik azdır ve bebeklik sanki hiç yaşanmamıştır! Vefa azdır,sadakat sınırlıdır, verilen sözlerin ömrü kısadır! Çok seversin çok çabuk gider, güzel rüyalar en güzel yerinde biter! Hayattan tat almaya gör; gerçek yüzünü önüne serer! Hayal kurarsın uyandırırlar, mutlu olmaya kalkarsın nifak sokarlar; Uzaklara gitmek istediğinde kısalıverir yollar! Ne kadar uzaklaşmak istesen de bir türlü seni uzağa götürmez.. Güzel olan her şey kısadır, yarımdır, yarım yamalaktır! Güzel olan ne varsa, sevdiğin şarkı gibi hemen bitiverir, kısacıktır..!
Uzun bir aradan sonra kitap alışverişi yapmak kadar güzel bir şey yok gerçekten 😊 🌿 Leyla ile Mecnun Maça Kızı 8 - 1. Kitap Yozlaşmış Harabeler Vaveyla 1 - Sönmüş Aldebaran
İvan İlyiç'in son derece sıradan, basit ve bir o kadar da ürkütücü bir hayat hikayesi vardı.
Sayfa 13 - Türkiye iş Bankası kültür yayınları·Kitabı okudu