SnyÇlk

Zaten kadınlar duygularıyla yaşadıkları için acı çekmeye erkeklerden daha yatkındır.
Sayfa 106·Kitabı okudu
Reklam
Mutluyken hep iyi insan oluruz; ama iyi insan olduğumuzda illâ mutlu değilizdir.
Sayfa 91·Kitabı okudu
Yoksulluk kapıdan girince aşk pencereden kaçar.
Sayfa 79·Kitabı okudu
İnsan âşık olduğunda işe önce kendini kandırmakla başlar...
Sayfa 61·Kitabı okudu
Erkekler yoruldukları için, kadınlarsa meraktan evlenir; sonuç olarak ikiside hüsrana uğrar.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Reklam