SnyÇlk

Çocukken ne çok şeyi düşünüp anlayabildiğimizi unutuyoruz. Biraz büyür büyümez, etrafımızdaki çocukları dertsiz tasasız mahlukatlar sanmaya başlıyoruz. Onlara dünyanın gamından uzak, mutlu, minik şeylermiş gibi davranıyoruz. Oysa dönüp bakmaya gücün yeterse, kendi çocukluğunu bir hatırlasana. Ömrümüzün en kırılgan, en zor günlerini orada geçirmedik mi?
Sayfa 231·Kitabı okuyor
SnyÇlk
Hepimizin mazisinde düştüğü bahçede boylu boyunca yatan, incinmiş bir çocuk vardı. S:231
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beklersin, o gelmez. Zaman ilerler, ilerler. Unutmuştur. Bir başkasıyladır. Güvenilemez ona, sevgisinin hiçbir anlamı yoktu. Ah sonra o acı, sonra dayanılamaz düş kırıklığı!
SnyÇlk
music.youtube.com/watch?v=8IDALpM...
Ben bu uygulamada daha çok “iletiler” ile ilgilenirim, “alıntılara” pek aldırış etmem, zira alıntılar başkalarının düşüncelerinin hamallığını yapmaya benziyor, fakat iletiler sahibinin ruhsal, kişisel, duygusal durumuna dair ipuçları veriyor ve daha özgün, daha gerçek, daha bizden… Velhasıl kelam iletilere bakınca ülke olarak topyekûn depresyonda olduğumuz kanısına varıyorum: Bitik, ezgin, mutsuz, karamsar, umutsuz, çilekeş ve derbeder. Eskiden ne güzel 10 iletiden 8’i aşk acısı paylaşımı olurdu, şimdilerde anlaşılmadığından yakınanlar, atanamadığından yakınanlar, burası kitap sitesi diye bağıranlar, sapıklardan muzdaripler, bazen ekonomiden bazen siyasetten çığır açanlar, gündemi takip edenler, cihat yapanlar, arşivciler, DM’sizler, sapyoseksüeller, feministler… Aşk’a kıran mı girdi yoksa? Bilgisi olan var mı? :)
1000Kitap
❃Kübra❃ isimli okura yanıt verildi
SnyÇlk
❃Kübra❃ teşekkürler tatlım 😘
Ben bu uygulamada daha çok “iletiler” ile ilgilenirim, “alıntılara” pek aldırış etmem, zira alıntılar başkalarının düşüncelerinin hamallığını yapmaya benziyor, fakat iletiler sahibinin ruhsal, kişisel, duygusal durumuna dair ipuçları veriyor ve daha özgün, daha gerçek, daha bizden… Velhasıl kelam iletilere bakınca ülke olarak topyekûn depresyonda olduğumuz kanısına varıyorum: Bitik, ezgin, mutsuz, karamsar, umutsuz, çilekeş ve derbeder. Eskiden ne güzel 10 iletiden 8’i aşk acısı paylaşımı olurdu, şimdilerde anlaşılmadığından yakınanlar, atanamadığından yakınanlar, burası kitap sitesi diye bağıranlar, sapıklardan muzdaripler, bazen ekonomiden bazen siyasetten çığır açanlar, gündemi takip edenler, cihat yapanlar, arşivciler, DM’sizler, sapyoseksüeller, feministler… Aşk’a kıran mı girdi yoksa? Bilgisi olan var mı? :)
1000Kitap
❃Kübra❃ isimli okura yanıt verildi
SnyÇlk
❃Kübra❃ peki peki maşallah hanım kızımıza 🥰