Ben bu uygulamada daha çok “iletiler” ile ilgilenirim, “alıntılara” pek aldırış etmem, zira alıntılar başkalarının düşüncelerinin hamallığını yapmaya benziyor, fakat iletiler sahibinin ruhsal, kişisel, duygusal durumuna dair ipuçları veriyor ve daha özgün, daha gerçek, daha bizden… Velhasıl kelam iletilere bakınca ülke olarak topyekûn depresyonda olduğumuz kanısına varıyorum: Bitik, ezgin, mutsuz, karamsar, umutsuz, çilekeş ve derbeder. Eskiden ne güzel 10 iletiden 8’i aşk acısı paylaşımı olurdu, şimdilerde anlaşılmadığından yakınanlar, atanamadığından yakınanlar, burası kitap sitesi diye bağıranlar, sapıklardan muzdaripler, bazen ekonomiden bazen siyasetten çığır açanlar, gündemi takip edenler, cihat yapanlar, arşivciler, DM’sizler, sapyoseksüeller, feministler…
Aşk’a kıran mı girdi yoksa? Bilgisi olan var mı? :)