"gözlerinle sevdim seni ,
Beni yakan o yeşil gözlerin..
Issızlığında kayboldum.
Seni ben hayallerimle yaşattım,
Belki kavuşurum diye...
İçimde umut kırıntıları hep vardı,
Sensizlik hep korkutur beni,
Sen yanımdaysan içim rahat ...
Benimle bir ömür var mısın mutluluğa...
Rüyamda görmek isterim seni,
Ama hiçbir zaman girmesin, rüyalarıma ...
Neden yoksa bana küs müsün...
Seni gördüğümü otobüs,
Her şeyimi değiştirdi
Özellikle de hislerimi...
( Kendim yazdım, noktalamada yanlışlık olabilir)