Kitap okusam da olur okumasamda olurluk bir kitaptı korku kitabı diye aldım ama öyküyle kıraçın aşklarını fazlasıyla anlatıryordu ve eğer biraz wattpad kitabı okuduysanız katilin kim olduğunu ilk 50.sayfadan anlardınız onun dışında son 50 sayfa iyiydi 300 gibi bir fiyatla kitapçıdan almıştım tasarımı çok hoştu puanım onda beş ama yazarı diğer kitapları daha güzeldi. Özne düşüncem böyle