Diğer hayvanları ve etrafımızdaki ekosistemi sürekli mahvediyoruz ve bunun karşılığında sadece kendi konforumuzu ve eğlencemizi düşünüyoruz,üstelik tatmin de olmuyoruz .
Çoğu durumda bireyler piyasa tarafından sömürülürken ,devlet de bireyleri savunmak yerine ordusu,polisi ve bürokrasisiyle bireylere karşı piyasaları korur.