Hatice erçelik

Hatice erçelik
@Kitapkurduuuhatice
Annem en sevdiğim Stephen King romanının ilk baskısına bir not yazmıştı: Başka insanların hayat hikâyelerinin keyfni çıkar ama kendi hayatını yaşamayı unutma.
Sayfa 101·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayat seçimlerden ve düştüğümüzde kalkmasını bilmekten ibarettir.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Her hikaye mutlu sonla bitseydi yeniden başlamak için sebebimiz olmazdı.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Incinebilen insanlar incitmemeye çalışırlar. O yüzden değerlidir onlar. Güçlü olmak duygusuz olmak değildir.
Sayfa 227·Kitabı okudu
İnsanın cenneti de cehennemi de kendi içindedir oğlum..
Sayfa 92·Kitabı okudu