"...Bir hayal kırıklığı; oysa bir kadının duyguları, söze dökmeden ve bilincinde olmadan da her şeyi bilir. Zira...artık kendimi daha uzun süre kandırmayacağım; o adam bana o zaman sarılsa, beni o zaman istese, onunla dünyanın öbür ucuna giderdim, hem kendi adımı... Hem çocuklarımınkini lekelerdim... İnsanların dedikodularını aldırmaz, mantığımın sesini dinlemez, onunla kaçardım... "