Bir kitapta okumuştum, çektiğimiz acının derinliğinin bilincinine ancak,o acı bittikten sonra varırmışız ve büyük bir şaşkınlıkla, nasıl dayanabildim böylesi bir cehennem azabına dermişiz...
Bir çocuk çürük bir diş değildir.cekip de kirli pamuklar ve gazlı bezlerle bezlerle birlikte çöpe atamazsınız onu.bir çocuk Bir kişidir ve bir kişinin yaşamı döl yatağına düştüğü andan öldüğü Ana değin süren bir olaydır.