Kitap bayadır önüme çıkıyordu. Seri olduğunu biliyordum. Ama başlamak istedim. Arka arkaya değilde araya kitaplar alıp okudum. Ben kitabı genel olarak sevdim. Hikayesi güzeldi. Hikayelerin başlangıcını da ben çok sevdim. Seriye de devam ettim.
Bence kendiniz bir iyilik yapın ve yazarın kitaplarına bir şans verin ve okuyun.
Ama bir şikayetim var. Ben kitaplar da epilogları seven (hatta birden fazla epilog) evlenmelerini, bebek sahibi olmalarını okumayı seven biriyim.
Bu kitabı seveceğimi düşünmemiştim ama, kitabın başından sonra gülerek okudum.
Sky ve Ethan çok sevdim. Ben çok severek okudum. Kitabı gülerek okuduğum için yazarın diğer kitapların da bakacağım.
Fool Them OnceKyra Parsi · Independently published · 20226 okunma
Yazarın diline biraz alışmak zor ama daha önceden de okuduğum için ben hiçbir rahatsızlık duymadım. Bence akıyor gidiyor. Kitap diline alışmak biraz zor. Alıştıktan sonra bence akıyor gidiyor.
Ride the SkyAva Hunter · Julia Archer · 20252 okunma
Yazarın diline biraz alışmak zor ama daha önceden de okuduğum için ben hiçbir rahatsızlık duymadım. Bence akıyor gidiyor. Kitap diline alışmak biraz zor. Alıştıktan sonra bence akıyor gidiyor.
Yazarın diline biraz alışmak zor ama daha önceden de okuduğum için ben hiçbir rahatsızlık duymadım. Bence akıyor gidiyor. Kitap diline alışmak biraz zor. Alıştıktan sonra bence akıyor gidiyor.