Nur

Öyle. Ama hayat zor zaten, değil mi ? Hepimizin bir şeylere katlanması gereken zamanlar oluyor. Kaçamazsın. İnsan olmanın bir parçası bu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu insandan kendisine ve yüreğine uzanan bir yol yoktu. Aynı evde yaşıyorlar fakat birbirlerini tanımıyorlardı ; sıkılıyorlar ; birbirlerini anlamıyorlardı.
Tüm öksüzler ve dışlanmış insanlar gibi, Esther’in de söylenen ya da susulan her sözü çok iyi hisseden hassas bir kalbi vardı.
Sevgilim Tanrı gibiydin Seni görmeden sevebiliyordum Tanrım bana can verdi Sen öldürüyordun
Alıntı
Tanrı, kendisine inananların hep yanındadır.