Kendi görevini, işini eksiksiz bir şekilde yapan bir kişi, eğer kimsenin işini yapmadığı bir yerde bunu yapıyorsa, yapmak ile mükellef olduğu işin karşılığında bir ayrıcalık ve takdir bekler. Kendisini, çevresindekilerin seviyesine göre değerlendiren bir kişi tembelliğine kılıf arar. Üzerine vazife olan işi de yaparken, bunu sanki yapmak zorunda değilmiş gibi hissettir sana. O kişi bunda başarılı olduğunda, kendini o kişi yada kişiler işini yapsın diye yalvarır halde buluverirsin. Kimsenin işini yapmadığı yerde kendi işini yapan birisinin hiçbir ayrıcalığı yoktur, işini yapmayanların eksikliği vardır. Zaten işini yapmak zorunda olupta yapan bir kişiye ayrıcalık kazandırıp parmağında oyuncak olmaktansa, vazifesini eksik yapan yada hiç yapmayandan kurtulmaya bakmak gerek.
Kitaplarla1hayat