Kitap güzeldi fakat yazım tarzından mıdır bilmiyorum bir eksiklik vardı sanki karakterlerin duygularını hissedemedim ama güldüğüm bazı replikler oldu. Okumak isterseniz okuyun fena değil
Anlamlı ,güzel ve kitapları kurtarma konulu bir bir kitaptı okuyabilirsiniz. Ben keyifle okudum hatta ikinci kitabı da var onu da okumak istiyorum kesinlikle alın