Tatlı bir kitaptı. bende kitapçı mı açsam diye düşündüm bir ara. Kitapta monoton ilerleyen yerler de oldu ve ana karakterin biraz duygu açısından donuk olduğunu düşündüm ama yinede kitap kafede gibi hissettiren bir atmosferi vardı
Soin adlı genç kızın okulda cesedi bulunur ve kimin onu öldürdüğü bilinmemektedir. Bütün gözler yakın arkadaşı Cuyon'a çevrilmiştir. Kitap genel olarak beni üzdü ama çok gerçekçi yazılmıştı. Tanıkların verdiği ifade kısımları da çok iyi yazılmıştı