Yaralamadan, kırmadan, üzmeden sevmeyi deneyin. Önce anlamaya çalışın, sürekli yanlış anlamayın birbirinizi. Sevgi sadece iki kelimede “seni seviyorum”da kalmasın. Sadece kelimelerle sevilmediğini öğrenin. En önemli şeyin sevdiğinizin mutlu olmasının olduğunun, geri kalan şeylerin gelip geçici olduğunun farkına varın. Sevdiğinizi olduğu gibi kabullenin, istediğiniz gibi yapmaya çalışmayın. Bırakın birlikte mutlu olun, sürekli bir şeyler bulup birbirinizi üzmeyin.
Aşık olmakla sevmek arasındaki farkı sormuşlar, cevaplamış Şems-
Senin baktığına herkes bakar; ama senin onda görebildiğini herkes göremez. Herkes aşık olabilir; ama hiçkimse senin gibi sevemez. Tek fark sensin. Seni özel kılan sevdiğin değil, sevgin.
.
.
-Peki ya siz aşka inanıyomusunuz? .
.