Bana çok güzel duygular uyandıran, kısacık ama sıcacık bir dostluk, hikayesine sahip bir eserle geldim:*)
Mösyö İbrahim'in bilgeliği naifliği ve Musa'nın sevgiye olan açlığı beni çok etkiledi:) Onların dostluğunu okudukça yüzümde tebessüm oluşuyordu:) Her sayfayı büyük bir mutluluk çevirdim:)Kısacık ama o kadar içten ve anlamlı ki. Keşke biraz daha uzun olsaydı dedim.
Öyle derinlikli, yoğun betimler beklemeyin.çok çok basit bir dille yazılmıştır belirtmek isterim:) Şu dönemlerden yaşadığımız sıkıntılardan bir nebze olsada uzaklaşmak isteyenler için bu kitap iyi gelecektir:)
Şans verenlere şimdiden keyifli okumalar dilerim
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!