Özlem

Özlem
@Kitapperestkiz
"Ne bir kimseyi göresim var, ne konuşasım bir kimseyle, Hayır, insanları sevmiyorum."
Satış Danışmanı
Iktisat_lisans
29 Mayıs
83 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bana öyle geliyordu ki ,hiç öğrenmemiş olduğum, ama yine de çok iyi bildiğim bir şeyi, yani yaşamayı unutuyordum.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Eğer pezevenkler ve hırsızlar her zaman ve her yerde mahkum olsalardı, masum insanlar tümüyle ve hep masum sanacaklardı kendilerini..."
Sayfa 33·Kitabı okudu
Hiç bir zaman yaşamayı öğrenme gereksinimi duymadım.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Güvensizliği kabul etmeyen saf yürekli bir insan tanıdım.Barışçıydı, özgürlükçüydü,tüm insanlığı ve hayvanları aynı sevgiyle seviyordu.
Sayfa 14·Kitabı okudu
İnsan karakteri olmadı mı, bir yöntem bulması gerek.
Sayfa 14·Kitabı okudu