Sosyal medyayla pek aram yok. Yaptığınız her şeyi belgelediğiniz zaman, kendiniz için yaşamayı bırakıyorsunuz ve hayatınızı başkaları için bir gösteri olarak sürdürüyorsunuz. Asla anın içinde olmuyorsunuz, yalnızca o ana yanıt oluyorsunuz.
Sosyal medya hepimizin içinde yaşayan narsist canavarı besliyor....Canavarı her şey eline geçirinceye kadar besliyor, büyütüyor ve sonunda siz çerçevenin dışında kalıyorsunuz, gönderilerinizi takip edenlerin tümü gibi siz de bu canavarın fotoğraflarına bakıyorsunuz, neyi dünyaya getirdiğinizi ve sizin arzuladığınız yaşamın niçin onun sürdürdüğünü merak ediyorsunuz.